להפעלת המשחק לחצו כאן

יצירה משולבת מחשב – ציורים לילדים

תיאור המשחק

התוכנה מאפשרת לילד להיות יצירתי, עוד מקום לבטא את רעיונותיו ויכולתו. פעילות שמאפשרת לילדים להיפגש עם כלים בסיסיים מתחום הגרפיקה הממוחשבת, ויצירת אומנות דיגיטלית בעזרת מברשות וצבעים.

לצפייה בווידאו לחצו כאן

למי מתאימה התוכנה

התוכנה מותאמת לילדים בגיל הרך, יכולה לאפשר הנאה ומקום ליצירה גם לילדים בוגרים יותר וגם למבוגרים.

הדרכה

לאחר לחיצה על כפתור קדימון בראש העמוד תוכלו להיכנס לסרטון המתלווה לדף זה וממחיש, כיצד להשתמש בתוכנה.

הערות מעצבים

ילדים מציירים כל הזמן, כאשר הם מתבקשים וכאשר הם אינם מתבקשים. בכל פעם שנפגיש ילדים עם צבעים ודפים, פתקים ניירות הם יציירו. ציור במחשב, הוא דומה מאד לציור על דף, העפרונות אחרים, המברשות אחרות, אך הדמיון תמיד הוא אותו הדמיון, והרעיונות מגיעים מאותו מעיין רעיונות האין סופי של כל ילד. לציור במחשב

יש יתרונות וחסרונות. אנחנו נתרכז רק ביתרונות. אפשר לדייק, אפשר למחוק לגמרי, אפשר להתחרט על הפעולה האחרונה, בלי שנראה סימנים. אפשר להוסיף חותמות מעניינות כדי לבטא רעיון שאולי בלי החותמת לא היינו מצליחים לבטא.

אפשר להדפיס, אפשר ליצור שקיפויות למברשות דבר שקשה מאד לפעמים לעשות על ניירות עם צבעים, במיוחד כשאנחנו יכולים לשלוט בדיוק על עובי המברשת, הצורה שלה, ושקיפות הצבע שלה. אפשר לעשות ציורים יפים מאד בתוכנת ציור במחשב.

תוכנה זו ליצירת ציורים לילדים, מאפשרת היכרות עם כלים בסיסיים בתוכנות גרפיקה ממוחשבת. מאפשרת פיתוח קואורדינציה וקשר עין יד. התוכנה יכולה לשמש מקום לכתיבה, ויצירת רעיון אומנותי, לקידום אמירה, חשיבה, או לליווי כל עבודה המוגשת לבית הספר.

היו הראשונים לקבל חדשות ועדכונים חמים מהמערכת, ילדכם יודה לכם.

ציורים לילדים | מי פיקסו של אמא?